[jamsat-bb:11556] HS2JFW Joeさんからです

Pornchai Semjang さんのコメントを転送します:

Today I try to work FO-20,FO-29 and UO-14. I worked 9V1XE and VU2POP on UO-14, 9V1XE on FO-29 and JA6BX on FO-20. Hear
some JA station but very weak at near AOS/LOS but can not complete the callsign. I can not work AO-40 in Thailand because
I have no permmission to TX on 70cm band , only RX. Will try to request for a special permission for TX on 70cm. Will let
you know when I'm ready for AO-40.

See you soon on satellite.
73
Joe,HS2JFW

JAからの信号は聞こえているようですが、完全にCopyできていないようですね。
FMからのQRMのためかなと思います。  したがって、現地の早朝、の方が良いかも?

AO-40へは 435MHzが許可されていないため、しばらくはNGのようですね。
頑張って、いただけるとは思います。

以上  情報まで

P.S. 江崎さん おめでとうございます。  AO-13以来のHSとのコンタクトでは
   と思います。